Wednesday, December 28, 2011

Viva 850 untuk disewa di Langkawi







Ingin berjimat?. Kalau tuan datang langkawi dan ingin menyewa kereta perodua viva ada. Harga Ikut musim. Kalau sampai ke jeti atau lapangan terbang, boleh cari kereta sewa. banyak kaunter yang menawarkan khidmat kereta sewa mahupun teksi. tapi tak salah jugak kalau tempah awal dari kami.

Untuk tempahan boleh contact nombor di bawah:


Kami menyediakan khidmat sewa Wira untuk Pandu sendiri. Harga untuk kereta model ini akan berubah ikut musim percutian. bolehlah berunding dan minta quotation dengan menghubungi kami dahulu.

Jika sampai di jetty Kuah atau Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi (LIA), selalunya ada agent kereta sewa, bolehlah berhubung dengan agent-agent tersebut untuk perkhidmatan kereta sewa ataupun teksi. Anda juga boleh tempah dengan lebih awal dengan Al Falah Rental dengan menghubungi saya.

Untuk tempahan boleh contact nombor di bawah:

Hubungi Kaunter : 0125393422 . Call atau SMS.




1 comment:

  1. Hi. What is the rental rate for 7-9 Dec 2012 with a pick up and drop off at Langkawi airport? Pick up and return car around 6pm. Please send me the rental rates for small/mini cars, manual transmission is Ok eg Myvi, Viva, Kancil, Vios. Car should be in good working condition with air cond. Email to: s.wong.01@cantab.net

    ReplyDelete