Saturday, January 14, 2012

11 Seater Kia Pregio Langkawi






Jikalau ke Langkawi, eloklah kita datang dengan pakej yang disediakan oleh travel agent. Kenderaan, tempat tinggal dan juga jadual dah disusun rapi oleh syarikat travel agent. Tapi kadang-kadang teringin juga nak datang ke pulau Langkawi sendiri tanpa mengikut pakej. Boleh, tetapi kita juga perlu ada persediaan tempahan hotel dan kenderaan dan banyaklah sikit benda yang kita kena urus sebelum sampai. Tapi yang penting, kita boleh bercuti dengan tempo kita sendiri tanpa perlu terkejar-kejar dengan jadual padat travel agent.

Jadi dengan ini Al Falah rental ada menyediakan khidmat sewa van 11 seater Kia Pregio pandu sendiri dengan harga yang berpatutan. Van ini adalah untuk mereka yang datang ramai-ramai tetapi mahu memandu sendiri . Kenderaan dari Al Falah rental semua dalam keadaan baru dan dijaga dengan baik.

Semua kenderaan Al Falah Rental juga berdaftar sebagai kenderaan sewa yang sah (legal) dan dilindungi insurans bagi pemandu yang menyewa mengikut terma dan syarat.

Jika sampai di jetty Kuah atau Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi (LIA), selalunya ada agent kereta sewa, bolehlah berhubung dengan agent-agent tersebut untuk perkhidmatan kereta sewa ataupun teksi. Anda juga boleh tempah dengan lebih awal dengan Al Falah Rental dengan menghubungi saya.

Untuk tempahan boleh contact nombor di bawah:

Muhammad 0125393422. Call atau SMS.


1 comment:

  1. Brp harga for Kia Pregio? Available tak for 23/12/12 for one day.

    ReplyDelete